Question Stickman Ice Hockey crash in Samsung Galaxy Tab A8 after update

Sveiki!
Priecājos būt forumā! Man ir problēma, varbūt jūs ar to saskaraties ne vienu vēl reizi. Es izstāstīšu situāciju. 2022. gada decembrī iegādājos un pasūtīju planšetdatoru ar telefona funkciju Samsung Galaxy Tab A8 SM-X205, viss gāja labi. 7. novembra vakars un es netieku iekšā spēlē. Tā kā es dzīvoju Latvijā, es neko daudz no forumiem nezinu. Spēle avarē: gan bez interneta, gan ar internetu, es reāli nezinu, ko iesākt. Esmu zaudējis visu progresu. Paskaidrojiet man lūdzu, ko man darīt ar Nūjucilvēka ledus hokeju spēli, paturēt, vai dzēst ārā?
Nespiežu ar varu jums paust viedokli, veltiet laiku diskusijām, ko iesākt.
Varbūt ražotājs izdzēsa šo spēli? To arī nevar izslēgt.

Hello!
I'm glad to be in the forum! I have a problem, maybe you face it more than once. I will tell you the situation. In December 2022, I bought and ordered a tablet with phone function Samsung Galaxy Tab A8 SM-X205, everything went well. It's the evening of November 7th and I can't get into the game. Since I live in Latvia, I don't know much about forums. The game crashes: both offline and online, I really don't know what to start. I have lost all progress. Explain to me, please, what should I do with the Stickman ice hockey game, keep it or delete it?
I'm not forcing you to express an opinion, take the time to discuss what to start.
Maybe the manufacturer deleted this game? It cannot be ruled out either.

TRENDING THREADS