Hello everyone
I'm looking for suggestions for a PC build. My budget is pretty tight, with a maximum of $290. I understand that this is a limited budget, but I hope to find components that allow me to perform basic tasks efficiently.
Here are the details:
Budget: $290
Purpose: General use (internet browsing, simple games, maybe heavy games)
Preferred components: Open to suggestions, although I would like an AMD CPU, with its integrated graphics.
Favorite store: I am from Mexico, where I live there are several computer stores, there I will buy the components, that store is called (PCel)
I would appreciate any help or suggestions you could provide. Thank you! :Sunglasses:
[Mod edit: Appeared in Spanish today for some reason, so translated above.]
Hola a todos,
Estoy buscando sugerencias para una compilación de PC. Mi presupuesto es bastante ajustado, con un máximo de $ 290. Entiendo que este es un presupuesto limitado, pero espero encontrar componentes que me permitan realizar tareas básicas de manera eficiente.
Aquí están los detalles:
[Edición de mod: se eliminó el color para que sea legible en temas oscuros.]
I'm looking for suggestions for a PC build. My budget is pretty tight, with a maximum of $290. I understand that this is a limited budget, but I hope to find components that allow me to perform basic tasks efficiently.
Here are the details:
Budget: $290
Purpose: General use (internet browsing, simple games, maybe heavy games)
Preferred components: Open to suggestions, although I would like an AMD CPU, with its integrated graphics.
Favorite store: I am from Mexico, where I live there are several computer stores, there I will buy the components, that store is called (PCel)
I would appreciate any help or suggestions you could provide. Thank you! :Sunglasses:
[Mod edit: Appeared in Spanish today for some reason, so translated above.]
Hola a todos,
Estoy buscando sugerencias para una compilación de PC. Mi presupuesto es bastante ajustado, con un máximo de $ 290. Entiendo que este es un presupuesto limitado, pero espero encontrar componentes que me permitan realizar tareas básicas de manera eficiente.
Aquí están los detalles:
- Presupuesto: $290
- Propósito: Uso general (navegación por Internet, juegos simples, tal vez juegos pesados)
- Componentes preferidos: Abierto a sugerencias, aunque me gustaría una CPU AMD, con sus gráficos integrados.
- Tienda preferida: Soy de México, donde vivo hay varias tiendas de computadoras, allí compraré los componentes, esa tienda se llama (PCel)
Agradecería cualquier ayuda o sugerencia que pudiera brindar. ¡Gracias! :Gafas de sol:
[Edición de mod: se eliminó el color para que sea legible en temas oscuros.]
Last edited by a moderator: